Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Na każdym stanowisku pracy potrzebne są inne kompetencje do osiągania założonych celów i prawidłowej realizacji zadań. Określenie kompetencji ułatwia pracę pracownikom i menedżerom, ponieważ pracownicy wiedzą dokładnie, czego się od nich oczekuje

Termin: 2024-12-05 - 2024-12-06 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1600.00 zł

1968.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...
Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort
Hotel Świeradów-Zdrój, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Trójmiejskie targi pracy rozpoczęte.
2009-05-18 14:04:21

W dniach od 18 do 20 maja 2009 mamy zaszczyt zaprosić Państwa do wzięcia udziału w XII edycji Trójmiejskich Targów Pracy odbywających się w Nowym Gmachu Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

Studia – jakie wybrać i jak wybrać?
2009-05-12 12:16:52

Czas tegorocznych matur powoli zaczyna odchodzić w zapomnienie. Pisemna część została już przegadana przez uczniów, rodziców i nauczycieli, a część ustna także niedługo zostanie schowana w jedną z szufladek naszej pamięci.

Artykuł Studia – jakie wybrać i jak wybrać?
Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej
2009-04-06 14:16:31

Koło Naukowe Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Experience” działające przy Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej jest organizatorem II Studenckiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej z cyklu Trendy w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi – Koncepcja Work – Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej.

Artykuł Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej
Szkolenia First Minute - Last Minute
2008-12-19 12:35:14

Rynek szkoleń w Polsce zrobił się bardzo gęsty. Firmy prześcigaj się w tworzeniu coraz to nowszych szkoleń, bardziej specjalistycznych, bardziej szczegółowych, bardziej spersonalizowanych. Okazuje się, że nawet dostatecznie dopasowane szkolenie może mieć problem ze znalezieniem odbiorców. Lepszą rek

Artykuł Szkolenia First Minute - Last Minute
Jak stworzyć profesjonalną społeczność uczących się?
2008-07-28 12:41:26

W portalu TeacherTube znaleźć można wiele ciekawych prezentacji służących pomocą edukatorom we wdrażaniu nowoczesnych metod nauczania. Aby dokonać jakościowej zmiany w procesie edukacji, nie wystarczy tylko wprowadzenie na zajęcia tablic interaktywnych, e-learningu czy innych nowinek technologii edukacyjnej. Zmienić się musi również filozofia działalności instytucji edukacyjnej.

Artykuł Jak stworzyć profesjonalną społeczność uczących się?

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kierownicze Zarządzanie asertywność Białka Tatrzańska, Mazowieckie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.